Flickan som ropade varg..

Idag fick jag tillbaka den sista tentan för denna termin och den var godkänd, så jäkla skönt! Men. Nu känner jag att jag verkligen är som pojken som ropade varg. Det här var nämligen den hemtenta som jag slängde ihop på några timmar en regnig söndag utan några förhoppningar alls om att komma undan med den. Ett tag trodde jag att jag kunde lura min handledare men inte efter examinationen på uppsatsen.. Men. På något sätt så gick det vägen? Jag fick t.o.m B på hemtentan. Så den här terminen har faktiskt gått riktigt bra, den började visserligen med ett E men i slutändan fick jag faktiskt B på 22 av 30 poäng och det kan man väl inte klaga på? Men det är väl aldrig någon som kommer tro på mig nästa gång jag säger att det jag har skrivit bara är skit. Känns lite jobbigt ändå att jag själv uppenbarligen inte kan avgöra när det jag skriver är bra eller dåligt..

Hur som helst, nu kan man koppla bort allt vad skola heter och bara njuta av sommaren. Jaja, jag vet att jag börjar jobba på tisdag men det är ändå skönt att veta att man inte har något plugg som ligger och väntar. Och imorgon är det Midsommarafton, härligt! Glad midsommar på er alla fina!


 
Jag & Sussi vid Sidsjön igår ♥


 
Mamma & jag på Metsos metartävling i tisdags ♥ (mamma köpte ett nytt metspö till mig
och jag invigde det med att få en aborre, vilket gav mig ett Timrå IK-ölglas som pris ;))


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hahaha, vilka priser du håvar in! :)



Fina bilder från Sidsjön!

2010-06-28 @ 14:42:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback