Allt och inget

Jag har inte haft tid att blogga. Eller ork. Två dagar har jag jobbat och är redan slut, haha! Nejdå, så illa är det inte. Men jag har jobbat mina två första dagar och det gick svinbra! Att alla levde efter mina besök ser jag som framgång. Tror det var en rätt lugn start jag fick så det kommer antagligen betydligt värre dagar men det känns ändå bra att jag klarade av det. Idag har jag dock varit ledig och hunnit med att träffa Oskar men nu är det fullspäckat jobbschema hela helgen. Men det känns okej, än så länge iaf. Cyklat till jobbet har jag gjort de här dagarna också! Helhärligt, jag hoppas verkligen att lusten att fortsätta göra det håller i sig.

Så, sedan sist? Midsommarafton var härlig med finaste sällskapet, jordgubbstårta på Tunet, mojitos, grillat, fotbolls-VM och skönsång (?) framåt småtimmarna. Och på midsommardagen vankades det dop för lilla kusinbarnet Lovisa i Härnösand, otroligt fint var det och alltid lika härligt att träffa finsläkten. Händer massa skoj nu så det är väl därför man inte har tid att sitta här lika mycket. Igår var jag och såg "Eclipse" med Malin, Emelie och Mattis också - mycket bra! Galet mycket one-liners och bråk om Bella men det är väl så det ska vara.

På träningsfronten är läget också helt okej. Har hunnit med ett "switch"-pass och två löprundor hittills denna vecka och det känns bra. Sprang ett par varv runt Sidsjön imorse och det var himla härligt! Det var jobbigt också såklart men jag hade verkligen längtat efter att springa där så det var kul att det blev av. Apropå blod, svett och tårar så har jag ju faktiskt inte kommenterat fotbolls-VM nåt alls här vilket är rätt skumt eftersom jag har varit som klistrad framför matcherna sedan det började. Inte för att jag vet vad jag ska säga om det iofs? Trist att min evige favorit och tryggheten själv i backlinjen Cannavaro och hans Italien åkte ut men de spelade ju sämst.. Trist också att Portugal förlorade i tisdags men Spanien är väl helt okej de med.. Och SÄMST att jag jobbar under Brasilien-Hollandmatchen imorgon! Det är väl vad jag har att säga om VM so far.



Fabio Cannavaro ♥


Kommentarer:
Postat av: Jonas

Gratis! Klockan 15.00 på Himlabadscenen! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback