Alla Hjärtans Dag

Årets Alla Hjärtans Dag kunde inte ha blivit bättre. Först fikades det med John mitt på dagen. Sedan hade Hanna och jag mysmaraton! Först käkade vi på thairestaurang, tokagott var det. Sedan blev det bio - Snabba Cash. Den var.. lite skum.. lite sådär tyckte jag nog. Bra gjord och så men kanske inte riktigt min kopp te? Men Joel Kinnaman, need I say more? Efter det så avslutade vi med ett glas rött på Lilla Hotellbaren vilket visade sig vara ett otroligt mysigt ställe! Dit kommer vi utan tvekan gå fler gånger. Jättefin hjärtepresent fick jag av finaste systern också - två par superfina trosor! (många fint i den meningen) Jag är ju besatt av trosor så jag blev verkligen jätteglaaad :) För övrigt så hade vi även en supermysig lördag igår då vi kollade in årets Vårsalong på Liljevalchs, fikade på Puck samt tittade Grey's Anatomy. Det finns ingen bättre än min syster att göra såna saker med, hon är bäst ingen protest! ♥
 
 

 


Kommentarer:
Postat av: Hanna

LOVE YOU!

2010-02-15 @ 22:10:56
Postat av: Sandra

Bilder på Joel Kinnaman och trosor i samma andetag, hmmm... ;P

2010-02-16 @ 00:10:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback