De sökte och fann..

Ikväll tog jag mig äntligen tid att titta på sista avsnittet av en av mina favoritserier; "Ensam mamma söker". Det har varit en spännande säsong förutom allt som haft med Linda att göra. Sedan absolut första avsnittet har man vetat att hon skulle välja Christian. Det spelar ingen roll att han försvann några avsnitt för man visste att det skulle bli de två till slut. I det här sista avsnittet sa han dessutom att han älskade Linda..! Jag blev alldeles chockad där jag låg och tittade i min säng, jag tom tappade andan lite. Älskar liksom.. Fast det har ju som sagt varit nåt speciellt mellan dem ända från början. Och Petra valde ingen alls. Det var inte heller så jätteförvånande. Christoffer såg ju lovande ut ett bra tag men sen svalnade det lite, och Daniel har ju mest känts som en kompis hela tiden, precis som Petra själv konstaterade nu vid sista valet. Men jag tyckte nog att det var bra ändå, att hon inte valde någon. Emma däremot kunde ju tydligen inte välja alls? Jag visste inte att det var ett alternativ faktiskt, att fortsätta dejta båda.. Jag har ju hejat på Andreas från början och det lutade ju rätt länge mot honom, särskilt eftersom han och Emma sa att de var så kära i varandra. Men sen kom Jimmy den luringen! Och i början av det här sista avsnittet var jag rätt säker på att hon skulle välja honom istället men icke. Tydligen får man ju veta i extraavsnittet vem hon väljer men det hinner jag tyvärrtyvärrtyvärr inte se nu. Suck. Jag måste verkligen försöka sova. Imorgon tänkte jag försöka träna innan det är dags för föreläsning i Rinkeby. Sedan är det grupparbete och på kvällen vankas det julfest. Så som sagt, sova vore nog en bra idé. Hoppas bara jag slipper mardrömmarna som jag har liiite för ofta nuförtiden...


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Alltså vad är tjusningen med Ensam mamma söker? Jag förstår inte. Jag mår dåligt redan efter några minuter.

2010-12-02 @ 00:54:18
Postat av: Maja

Haha, jag vet faktiskt inte? Men jag gillar det, det har bara blivit så liksom.. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback