Den flygande sommaren

När klockan blir 16 idag är jag ledig ända till tisdag kl.14 och det ska bli helt galet skönt! Har jobbat mån-tis, tors-sön denna vecka varav fyra kvällar till 21 och nu börjar det kännas i kroppen. Känner mig trött och liksom mosig och seg. Men det har gått bra att jobba iaf och det har varit roligt, som vanligt. Nu är det bara två veckors jobb kvar vilket känns helt overkligt. Hela sommaren har gått så otroligt snabbt, kan knappt fatta att det redan är augusti..! Jag minns när jag kom hem till Forsmon i början av juni och skulle vara här hemma i 2,5 månad. 2,5 månad! Det kändes som en evighet, fast på ett bra sätt, och sju veckors jobb kändes också hur långt som helst, fast på ett spännande sätt. Jag minns också när jag cyklade hem över bron i solskenet efter första arbetsdagen. Jag var alldeles glad och till mig, kunde knappt sluta le för att allt kändes så himla bra och spännande och jag tyckte att jag hade hela sommaren framför mig. Som en oändlighet. Men nu har två månader plötsligt flygit förbi, bara sådär? Så jag kan ju inte annat än konstatera att tiden faktiskt går fort när man har roligt.


Lyssnar på:

Try Sleeping With A Broken Heart - Alicia Keys


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Härligt att det gått så bra på jobbet och att du tycker att det är så roligt!

2010-08-01 @ 15:13:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback