Hejdå hemtjänsten!

Så var sommarjobbandet över för detta år, igår var min sista dag. Helt otroligt vad sju veckor bara flög förbi. Jag har aldrig haft ett så givande sommarjobb där det verkligen har känts som jag har gjort något viktigt. Jag har heller aldrig haft så fantastiskt roliga och härliga kollegor! De har definitivt bidragit till att tiden gått så fort som den har gjort. En massa fina människor har jag lärt känna, både kollegor och vårdtagare. Ni vet ju hur blödig jag är och hur svårt jag har för uppbrott så ni kan ju tänka er hur de sista dagarna med avsked av alla vårdtagare och kollegor har varit.. Huga. Men jag hoppas verkligen att jag får träffa många av dem igen.

För att fira att jag klarat sommaren och nu har två veckors ledigt innan skolan börjar så åkte mamma, Ante och jag ut till Alnö igår kväll. Där åt jag världens största räksallad på Hamnstugan och sedan hängde vi lite vid Spikarna. Ante badade t.o.m den token! En helt underbart mysig kväll var det iaf!


   


Kommentarer:
Postat av: Susanne

Jag, Jonas och mamma var på Hamnstugan och åt samma macka förra veckan! ENORM.



Du har gjort det så bra i sommar! Kram

2010-08-18 @ 08:08:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback