Fullt ös medvetslös

Inatt sov jag fyra timmar. Jag släckte klockan tolv, somnade inte förrän två, vaknade redan vid sex och sen var jag mer vaken än sovande efter det. Mardrömmar och en kliande hårbotten höll mig vaken. Riktigt irriterande. Hade tänkt gå på ett switchpass nu kl.11 men jag känner mig alldeles för slut. Borde nog försöka sova nån timme istället. Iofs så har jag helt galen träningsvärk efter gårdagens afro-pass så det kanske är lika bra att jag stannar i sängen. Var 2,5 månad sedan jag var på Eriksdal sist så när jag väl skulle dit igår var jag helt uppspelt men också, fjantigt nog, lite nervös av nån anledning. Hur kul som helst var det iaf och trots att varenda ben i kroppen värker idag så är det jäkligt skönt att känna att man lever ;)

Annars har det varit fullt upp sedan jag kom tillbaka till storstan. Konsert och balett i Vitabergsparken, inflyttningsfest, utflyttningsfest, möten med både nya och gamla, väntade och oväntade bekantskaper. Och till helgen vankas det musik i dagarna tre och dessutom Bellmanstafetten, spännande.

Är det inte lite lustigt hur fort man oftast anpassar sig ändå?


Lyssnar på:
Dum Av Dig - Daniel Adams Ray


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback