Den som väntar på något gott..

Just nu är det helt stört fullt upp med plugg för min del. Om 1,5 vecka åker jag nämligen till Hamra med papsi och co och det är fantastiskt mycket som ska åstadkommas innan dess. Det var fem år sedan jag var i fjällen sist så jag ser otroooligt mycket fram emot resan. Problemet är bara att jag fram tills dess måste beta av ett grupparbete (en uppsats på 15-20 sidor), en hemtenta (3-5 sidor) och en restuppgift eftersom jag missar en obligatorisk lektion under fjällveckan (1 sida). Jag får ju absolut skylla mig själv eftersom det är jag själv som har valt att åka men jag kände ändå för att klaga lite.. Har suttit med gruppen 9-15:30 idag på Studentpalatset och sedan dess själv här hemma med hemtentan. Som tur är så har jag kvar samma fantastiska grupp från förra momentet som ställer upp och tokkämpar för att vår uppsats ska bli klar en vecka före utsatt inlämningsdatum så att jag ska kunna åka skidor.. Bortskämd igen? Jag vet ju att Hamra lätt kommer vara värt stressen som jag upplever nu men det är bara lite frustrerande att inte kunna göra allt annat skoj som man också vill hinna med. Anyhow, känner mig lite mindre stressad nu än tidigare faktiskt tack vare en förvånansvärt produktiv dag. Nu får det dock vara nog för jag längtar helt galet mycket efter min säng, lite te och senaste avsnittet av Private Practice. Tack för mig!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback