Lilla Maja ♥ Lilla Elijah

Den första hemsida jag gjorde handlade om skådespelaren Elijah Wood. Det var en skoluppgift i mellanstadiet nångång och det är väl typ den enda hemsida jag någonsin gjort. Jag var såå "kär" i honom och fullkomligen älskade filmerna "Huckleberry Finn" och "North"! Jag var iofs "kär" i rätt många på den tiden.. Elijah Wood, Illya Woloshyn, Zac Hanson.. Har jag glömt nån Sussi? ;) Nuförtiden är jag inte särskilt förtjust i Elijah längre (varken kär eller "kär") men hans ögon måste nog ändå fortfarande vara bland de vackrare som finns faktiskt. Anyhow, anledningen till att jag ens tog upp det är att filmen "Deep Impact" som han är med i går på tv ikväll. Såhär såg karln ut back in the days iaf, innan han blev Frodo med hela världen;



Kommentarer:
Postat av: Günter Wallraff

^^

Postat av: Sandra

Han har ju konstigt läskiga ögon. Huckleberry fick förresten sjuan jag var resurs i se på svenskan i våras. Sen lyckades jag se till att svensklärarens VHS-kopia tuggades i spelaren. Alltså det var ju inte mitt fel, men ändå. Den tuggade visst upp Skattkammarön också men jag tänkte att "Den här gången går det bra, jag vet tricket..."

2010-04-12 @ 20:17:26
Postat av: Susanne

Huckleberry Finn fick vi se på Bio med skolan tror jag?



Min hemsida handlade om Seinfeld. På den tiden gick det på ettan, onsdagar kl 22!



Jag tror du var kär i han i tredje klotet från solen också? Och Robinsson-Klas... Och Zeke i Gladiatorerna...

2010-04-16 @ 12:49:56
Postat av: Maja

Jaa det har du nog rätt i. Haha, det var några till alltså. Misstänkte det.. Tur att du har koll Sussi ;D

2010-04-17 @ 10:38:25
URL: http://majo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback