Finaste starten på påsken

En riktigt regnig och grå skärtorsdag/första april har det varit i Sundsvall idag. Men vi har gjort den riktigt bra och mysig ändå. Jag gav mig ut och sprang i regnet som behagade ösa ner mitt på dagen (med en repris alldeles nyss även..). Vädret fick mig att känna mig lite badass som orkade mig ut och rundan gick helt okej men jag blev verkligen genomblöt. Eftermiddagen har vi spenderat i Härnösand med finaste släkten. Vi fick träffa senaste nytillskottet nämligen kusinbarnet Lovisa, en vecka gammal. Hon var pytte och underbart sööt och gosig! Inga protester mot att mamma och jag la beslag på henne under hela tiden vi var där heller - fantastiskt! Bästa starten på påskhelgen. Få aprilskämt har det varit trots dagen dock. Prick kl.00:00 inatt ropade jag däremot lite halvhjärtat och mest bara "för att" från min säng "Det är en älg i trädgården!" (vilket är det klassiska aprilskämtet som vi aaalltid drog när vi bodde på Alnö). Till min stora förvåning lyckades jag faktiskt lura mamma och Hanna i några sekunder (!). Jag hörde en flämtning och ett "Åh!" innifrån mammas sovrum iaf. Det var så mycket som jag orkade bidra till första april det, haha!
 

  
Finaste släkten - Lovisa och storasyster Filippa (och så jag och min mammsing då)


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Haha, älgen i trädgården är verkligen klassikern! Hm, har för mig att du skrev förra året att Hanna gick på den också. ;)

2010-04-01 @ 19:22:05
Postat av: Maidie

Söööötisar!!! Glad Påsk och kramar till till er!!

Maidie&Bosse

2010-04-01 @ 19:23:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback