Två mörka ögon och leendet du gav mig

Jag har kommit på mig själv med att tänka lite för mycket på dig. Hmm. Kan man längta efter någon man knappt känner? Du var bara så skön, som en frisk fläkt. Och så äkta. Framförallt äkta. Det är svårt att inte tänka på det. Och på de där mörka ögonen. Och det vackra leendet. Haha, ja.. Men det är konstigt det där, för samtidigt som jag har svårt att släppa folk nära så fäster jag mig väldigt snabbt vid människor. Och med dig hade jag ju precis bara börjat. Och jag gillade pirret. Fast jag visste ju.

Idag har jag fått sommarjobb inom hemtjänsten i Timrå förresten! Äntligen ett sommarjobb som faktiskt har med min utbildning att göra, känns riktigt bra. Det ligger även på cykelavstånd från min mammsing vilket känns fantastiskt skönt. Hurra!

Lyssnar på:
Second time around - Tiger Lou

Läser:
Mig äger ingen - Åsa Linderborg


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Åh, tala om vad du tycker om boken sen! Jag läste den för ett par år sen.



Känner till viss del igen det där med att släppa folk in på livet, både lätt och inte lätt. Om att folk kan komma att betyda mycket ganska lätt.



2010-04-28 @ 21:40:43
Postat av: Sandra

Och jag heter Sandra...

2010-04-28 @ 21:41:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback