Lyxfredag

Vilken lyxfredag! Körde dubbelpass switch och afro och sedan kom Hanna hit med sushi lagom tills jag var färdigduschad. Vin, sushi, sällskap och Solsidan - lyx indeed! Vi kollade även på Skavlan i några minuter och då fick jag plötsligt för mig att jag ville flytta till Englands landsbygd och bara vara. Det kändes helrätt, åtminstone i ett par minuter. Det skulle bli lite som Morden i Midsomer, påpekade Hanna. Jag älskar ju iofs Morden i Midsomer, men det är väl kanske tveksamt om Kommissarie Barnaby faktiskt lever och frodas i Englands skogar på riktigt..



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Morden i Midsummer är ju sjukt tråkigt så jag tror du gör bäst i att skippa får och hedar och sådär. :P Åtminstone för nån längre period. Dessutom verkar mordfrekvensen lite hög tycker jag.

2010-04-10 @ 00:10:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback