Alnöbon - en prydnad för mänskligheten

Att mitt minne är värdelöst bekräftas verkligen med jämna mellanrum. Det är en himla tur att Anders har koll på mig. Hemsidan om Elijah var nämligen inte den enda jag någonsin haft. Innan jag började blogga här hade jag ju faktiskt en liten sida där jag skrev om livet och la upp lite bilder då och då. Den hade jag dock heeelt glömt bort, tills Anders igår påminde mig. Såhär såg den ut om någon är nyfiken. Under Jag-länken finns för övrigt den fantastiska dikten om Alnöbon. Nuförtiden hör jag väl iofs mer till Timrå och timråbornas hasande gång.. Men i hjärtat kommer jag alltid att förbli Alnöbo, det är en sak som är säker!

Det är för övrigt fortfarande mycket plugg hela tiden men jag börjar faktiskt få kontroll över situationen. Den här veckan har jag mycket roliga saker att se fram emot dessutom. Ikväll ska Hanna och jag på teater och se "Kontrakt med Gud", på tisdag är det dags för konsert med Jonathan Johansson på Södra Teatern och på söndag om en vecka vankas det Shout Out Louds på Kägelbanan. Helt fantastiskt! Dessutom bestämde Malinka och jag igår att vi ska gå på Berns den 28 maj. Då spelar nämligen Malinkas favvo Wovenhand och min älskling Rasmus ska vara förband. Det kommer bli grymt! Och så en veckas fjällsemester på det, livet kunde onekligen vara sämre.. ;)



Alnöbron


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Den där sidan kommer jag ihåg! Och det faktum att du citerat Ani DiFranco på förstasidan är ju storartat. ;)

2010-04-12 @ 20:19:15
Postat av: Maja

Haha, ja just ja det var det det var! (oj vilken konstig mening, snacka om talspråk..) Det är väl enda gången det har skett, men jag gillar de där raderna :)

Postat av: Sandra

http://www.youtube.com/watch?v=OFSTiJ5Wyeg

2010-04-12 @ 21:03:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback