Maja "Oproduktiv" Öberg goes Berlin!

Tänk vad jag kunde ha varit produktiv idag..! Men det har jag inte varit. Inte så mycket som jag kunde ha varit iaf. Satt på golvet och läste Barnkonventionen nyss och inget ont om den men det hela slutade med att jag istället la mig i fosterställning på mattan med fleecefilten över mig och vilade lite. Fast somnade gjorde jag faktiskt inte, det är inte riktigt min grej på dagtid. Har aldrig varit. Flyger alltid omkring på tok för mycket tankar i huvudet under dagarna. Just nu verkar sova iofs inte riktigt vara min grej nattetid heller.. Tankar, tankar, tankar. Men det går väl om sig.

Jag har iaf promenerat till Solna Centrum idag, det ni! Det tar ju ungefär en minut dit med t-banan och kanske 10 att gå men jag har som aldrig kommit mig för. Förrän idag. Och det gick ju alldeles utmärkt måste jag säga. Där fick jag en hel del gjort faktiskt fast knappast något som hjälper mig i min framtida karriär som socionom.. Ah well. 

Något roligare än Solna C är ju att resan till Berlin är bokad och klar! Igår fixade Cissi hela baletten. Heeelt galet! Men det känns riktigt bra och spännande och jag har svårt att se att det skulle kunna bli annat än grymt kul! Tors-mån vid allhelgona blir vi där och tips om vad vi bör göra/se (och Tiger Lous adress..) mottages med tacksamhet.

Nu ska jag ta och piffa till mig för snart ska Hanna, Sanna och jag iväg på Johannas projekt Musikskåpet ute i Midsommarkransen. Det ska bli himlarns trevligt.


Sannan, jag och Johannan.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback