Maja goes 23!

Då var man 23 då. Födelsedagen blev såå bra! Först hade jag en lugn och skön hemmadag med långfrukost, lite städ, lite plugg, galet många fina gratulationer på tfn, sms och Facebook samt spännande paket och kort på posten. Sedan blev det afro aerobics med Hanna som efter det bjöd mig på middag på Koh Panghan. Det var helt gaaalet gott och såå mysigt och jag fick fiina presenter! Vi fick återuppleva vår Thailandsresa med Chang-öl och mumsiga skaldjur och prata lite härliga minnen. Helt perfekt var det. Efter det var planen bara en drink nånstans men istället blev det ytterligare ett par öl och några (gratis)drinkar på Söders Hjärta. Kunde inte ha blivit en bättre dag! Klart värt att man var lite seg idag :) Tusen tack alla ni som bidrog till att jag fick en så bra 23-årsdag!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback