Helgen!

Vilken helg! I fredags blev det Step/Muskel, mysigt långfika med Sanna och sedan kreolsk gryta till middag med Hanna och Mollan innan vi kollade skräckfilmer. Det blev "Eden Lake", vilket antagligen var den sämsta filmen jag någonsin sett, och "The Mist", som var betydligt bättre om än med lite väl mkt mässande, för lite läskigt och helt galet ångestframkallande slut. Så var det med det. Kul hade vi iaf :)

Igår var det premiär för säsong 6 av Grey's Anatomy!! Eller iaf för oss som tankar, ni andra får vänta tills på onsdag. Det var så sjuukt bra så det finns inte. Jag började nog gråta minst en 5-6 ggr under det 1,5 timme långa dubbelavsnittet. Hemskt var det men ack så bra. Jag är såå lycklig över att det är igång igen! Efter det var det full rulle resten av dagen. Hanna gav mig en sån där guidad Millenniumvandring runt Söder i 23-årspresent och den var igår. Himla bra var det! Sen slängde vi i oss sushi innan det var dags för "Flickan som lekte med elden" på bio. Det var inte fullt lika bra. Det var tom riktigt, riktigt dåligt. Första filmen var ju grym men det här var bara pinsamt. Hanna och jag mådde fysiskt dåligt i två timmar. Den enda räddningen var snygg-Noomi. Annars var det vääärdelös dialog, pinsamt dåliga skådisar, dålig bild och sääämst filmning! Jag eller Hanna kunde ju fan ha filmat bättre. Nä, hemskt var det och det känns som ett sånt slöseri för det kunde ju ha blivit så bra. Boken är ju gryyym. Vi fortsatte och avslutade även kvällen på Söders Hjärta med Sanna och Elisabeth. Betyyydligt trevligare än dålig bio! Idag har Hanna och jag gjort Solna Centrum. Jag köpte bl.a en knallrosa regnrock. Det ni.

Där har ni helgen. Imorgon är det dags för vardag igen men först blir det film för min del här hemma med Oskar. Later!



Kommentarer:
Postat av: Hanna

Helgen var underbar och nu är det snart dags igen! Jag fattar inte vart veckorna tar vägen?? Kraam!

2009-10-01 @ 17:56:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback