Ögongodis!

Tänk att ibland går det så mkt skit på tv men så helt plötsligt så kommer det små ljusglimtar. Igår kväll när jag var svintrött vid 23 och skulle ta och släcka så var det hur mkt som helst på tv! Det var Heroes, Seinfeld, Scrubs, The Office OCH Nip/Tuck..! Herreminje liksom. Först zappade jag tills jag blev alldeles svettig och tummen höll på att falla av men sedan var jag tvungen att stänga av utan att tänka efter för mkt helt enkelt. Helt galet var det.

En annan härlig sak som mina ögon utsattes för igår var Gustaf Skarsgård. Han åkte samma tåg som Hanna och mig när vi var på väg till boxen. Mmmm, det var grejer det, riktigt snygg var han. Nu har jag förresten bokat hemresa också. Nästa fredag åker jag norrut och blir ända tills torsdag morgon..! Ska bli fantastiskt skönt. Jag älskar Sundsvall om finhösten.



Kommentarer:
Postat av: Kusin Åsa

Men Maja har han ju så lite skägg...

annars tycker jag att ni skulle vara väldigt fina ihop, och jag gillar honom. Go for it!

2009-10-02 @ 12:37:08
Postat av: Jonas

Men vad kul! Det är nästa lördag, alltså då du ska vara hemma. :) Ska jag skriva upp dig på listan? Det är på kåren jag och snygg-Dennis ska spela!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback