Norrland goes all in!

Imorse när jag vaknade var det -3,4 grader ute och tre rådjur på gården. Norrland goes all in liksom! Är dock lite ovan vid kylan känner jag men som tur var hittade jag en helt okej vinterjacka här hemma som jag använder. Så idag har Hanna och jag varit i Sunnansjö och promenerat + käkat lunch med papsi och Leena. Igår blev det också promenad fast här hemma med mamma. Då var jag kameragalen och tog massa fina (enligt mig iaf) och färggranna höstbilder. Det är ju faktiskt nu som hösten är som finast. Det var ju dop igår också, denna gång var det lilla kusinbarnet Albins tur att döpas. En jättefin tillställning blev det verkligen och fantastiskt kul var det att träffa släkten! Jag är ju släktgalen, om det är någon som missat det, så helst skulle jag vilja att hela min släkt bodde i en och samma stad så man kunde ses jämt. Anyhow, när det var dags att bege sig hemåt så var jag helt matt och kände mig nästan febrig för att jag hade skrattat så mycket (lite väl mkt åt mina egna skämt kanske..) men det var en härlig känsla! Idag har jag också haft väldigt nära till skratt och varit lite småfnissig. Kanske att det är nåt med luften ändå?

    


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Låter som att du varit hemma och hämtat lite energi. :)

2009-10-11 @ 16:25:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback