Ingrid Marie och Pixiböcker is the shit!

Nu vet man att vintern är på väg för ikväll kunde man äntligen köpa Ingrid Marie-äpplen på ICA, wiieee! Det är ju helt fantastiskt! Jag blev alldeles till mig när jag upptäckte detta och plockade därmed alldeles för många äpplen och gick dessutom sedan runt och sjöng en sång om Ingrid Marie som min älskade resten av handlarrundan. Men de är ju så sjuukt goda. Mumma! Gissa vad jag ska äta om en liten stund, hihi..

Men det jag egentligen skulle blogga om var ju faktiskt den fiiina boken som min mamma köpte åt mig igår. Vi var på Lekplaneten och letade efter nåt till Olle då mamma plötsligt kom och gav mig en liten sån där pixibok och sa "Den här bara måste ju du ha!". Haha! Min mamma är sötast i heeela världen!

 
Jag och Ingrid Marie förra julen samt sötaste boken!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback