Höstrundan

Vageln sprack under natten. Det kom blod. Men det ser iaf liite bättre ut nu. Inte mycket men lite. I och med det och då vinden mojnat idag så har jag faktiskt varit ute på en liten springtur. Klädde mig först för promenad eftersom det var några minusgrader, men när jag väl kom ut så kändes det så himla skönt i luften att jag snabbt svidade om och sprang istället. Gick lite segt, benen kändes frusna och stela och jag får lite svårt att andas när det är så kallt, men det är så otroligt fint längs älven nu så det var härligt ändå. Hade sett fram emot den rundan i soligt höstväder så jag är glad att det hanns med. Har hunnit med det mesta jag hade tänkt göra under min S-vallsvistelse tror jag, men så har det ju verkligen varit fullt upp med roliga saker hela tiden också. Men det är klart att det alltid är en del grejer som får stå tillbaka, tiden räcker aldrig riiiktigt till. Igår var jag iaf hos Marie i Härnösand och fick se hur hon har det. Jättekul var det!! Och sen gjorde mamma fläsk, potatis och vitsås till middag efter önskemål från mig. Ja, jag gillar faktiskt det. Och jag tänker alltid på Sussi när jag äter det för det var hos dem som jag åt det första gången vet jag.. För en herrans massa år sedan. Nu ska jag skynda mig in till stan och träffa L. Det var verkligen evigheter sedan sist kan jag säga, så det ska bli kul. Later!


Kommentarer:
Postat av: Susanne

Uuuuuuuuuuh. Vaknade du av det!? Men nu när den är paj måste du väl kunna pressa ut skiten!

2009-10-14 @ 12:17:37
Postat av: Maja

Näe. Den var som mörk när jag vaknade, sen sprang jag en sväng och duschade, det var efter det som det kom det blod ur den. Jag pressade ut lite extra blod då också.. Sedan dess har jag låtit den vara..

Postat av: Sandra

"Det kom bloooood ur Maja!"

2009-10-15 @ 12:20:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback