Contemplating

Torpshammars buss is the shit. Tror vi var typ tio pers på hela övervåningen under gårdagens resa. Jag fick med andra ord sitta själv hela vägen, otroligt skönt. Jag brukar alltid tänka att jag ska göra en massa saker under bussresans gång men det slutar alltid på samma sätt. Jag sitter och bara stirrar ut genom fönstret i 4,5h, lyssnar på musik och tänkertänkertänker. Contemplating är ett mkt bra ord för vad jag gör. Och jag är helt nöjd med att det är såhär. Och nästan ännu bättre är det faktiskt i mörker.

Om några timmar vankas det dop av kusinbarnet Albin, det ska bli himlarns trevligt.


Lite av bussmusiken:
I Close My Eyes - Weeping Willows
Broken Promise Land - Weeping Willows
Into the Night - The Motorhomes
Spoon and Late Goodbyes - Music By Em
Superhuman - Chris Brown feat. Keri Hilson
Foolish - Ashanti
Wish I Didn't Miss You - Angie Stone
No One - Alicia Keys
Guest Room - The National
Lång Väg - [ingenting]
Hela Livet Var Ett Disco - Markus Krunegård
Re: Stacks - Bon Iver


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tio pers på övervåningen säger du....det bussbolaget kommer alltså inte köra vanlig trafik så länge till. ;)



Ha det fint hemmavid!

2009-10-10 @ 11:58:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback