Markus Krunegård på Södra Teatern ♥

Markus Krunegård bättrade på min redan fantastiska konserthöst ytterligare genom sin spelning på Södra Teatern igår kväll. Han drog igenom alla låtar från "Prinsen av Peking" och det var helt magiskt. Tji fick de som trodde det skulle vara trist att sitta ner på en Krunegårdkonsert. Ovant javisst, men fortfarande helt fantastiskt. Och sämre blev det inte av att Hanna och jag för andra gången på fyra dagar fick se Krunegård och Adam Olenius (sångaren i Shout Out Louds) samtidigt. Adam gästade nämligen på "Kär i en borderline" och hjärtattacksvarningen var ett faktum än en gång..! De måste väl förstå att det är lite av en hälsorisk (för oss andra) att de visar sig på scenen samtidigt? Popaganda, Coldplay, Tingsek, Moneybrother, Shout Out Louds, Krunegård.. Grymmaste konserthösten någonsin har det bannemej varit! Men nu är det inga konserter inbokade förrän [ingenting]'s spelning på Dramaten den 5/1. Lite jobbigt då jag redan igår började få konsertabstinens efter i fredags.. Krunegård lär jag väl leva på tills helgen typ. Sådana gånger är det tur att man har fina små filmklipp som man kan titta på och minnas!




Jag fortsätter för övrigt med hemtentan idag. Men nu har jag 8+lite till sidor och trots att det är så jäkla dåligt (jag läste nyss igenom hela skiten och det gjorde ont överallt i mig) så orkar jag inte fixa till det mer än jag har försökt göra nu på morgonen. Egentligen borde jag nog skriva om alltihop men orka? Jag lär ju ångra mig när jag får tillbaka den med ett fett F på framsidan men jag ser inte hur jag ska kunna förbättra något som jag absolut inte förstår någonting av..?


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Jag är käär i Aadam! Lalala... Puss!

2009-11-25 @ 21:22:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback