Den spännande upplösningen

Alldeles snart är det dags; sista avsnittet av "Ensam mamma söker"! Jag har längtat hela dagen.. Iofs är det ju tråkigt att det närmar sig slutet men å andra sidan så ska det bli himla kul att se vilka alla väljer. Särskilt favoriten Madde. Det är det klurigaste valet tror jag. Fast jag kan inte direkt gissa mig till någons val känner jag. Men om jag får säga hur jag tycker att det ska gå så tycker jag absolut att Ulrika ska välja Fotbolls-Lasse och Helena.. hm.. ih, jag vet inte? Hon är ju sviiinhet på Oscar men Michel är ju härlig han med och lite äldre (med betoning på lite). Det blir en klurig en. Men kanske att hon ska våga satsa på Oscar ändå, trots att han bara är 25, om de nu är så galna i varandra. Men Madde är ju faktiskt nästan svårast! Bonden Anders eller Snygg-Martin liksom!? Ja herreminje, skönt att man slipper det valet (inte för att jag skulle vilja ha någon av dem men). Kanske att hon väljer Snygg-Martin? Fast han bor ju himla långt bort och sådär.. Och Bonden Anders är ju himla stabil och bra på mångamånga sätt. De skulle säkert få en fin framtid ihop. Fast han kändes som mer framträdande förut, nu har Snygg-Martin liksom tagit över lite, hm.. Ja det kommer onekligen bli spännande gott folk! Nu ska jag göra mig redo och ta fram mitt naturgodis till detta speciella tillfälle. Vi ses på andra sidan!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback