Brödfrossa, gitarrmagi och Sakis

Idag har jag ätit en liten dubbelmacka till frukost, två hårdbrödmackor till lunch och en ciabatta till middag. Och så ett äpple och ett päron och en hel massa te (jag kommer springa och kissa heela natten..). Måste väl vara ungefär raka motsatsen mot GI eller? Men jag hade jätteont i halsen av nån anledning imorse när jag vaknade så jag skyller på det. Jag brukar vara duktigare än såhär.. Annars har det blivit lite plugg idag, promenad med Hanna sedan och städning av lägenheten ikväll. Äntligen (relativt iaf) dammfritt! Man får ju finbesök av Ninan om några dagar :)

Jonathan Johansson var för övrigt grym i fredags! Hanna och jag kom fram till att det måste vara nånting magiskt med gitarrer. För så fort herr Johansson ställde sig på scenen med sin gitarr och började sjunga så blev han ashet..! Han är ju såklart snygg annars också men sådär in action var det nånting alldeles speciellt med karln. Mmm, det är ett mysterium..

Igår kväll tittade vi dock på betydligt sämre musik nämligen Eurovision song contest. Fast vi strötittade bara och fokuserade annars på senaste (dubbelavsnittet) av Grey's Anatomy. Men det vill jag inte tänka mer på för det var det absolut värsta jag nånsin sett. Det gjorde ont ända in i själen och vi mådde så illa både Hannan och jag. Jag mår verkligen dåligt bara av att tänka på det. Funderade på att kolla nåt gammalt avsnitt nu men inte ens det tror jag går.. Näe, uscha. Funderar på att lägga mig och kika nån film istället. Men jag tycker det är lite trist att titta på film själv måste jag erkänna.. Så vi får väl se. Så länge kan man njuta av höjdpunkten från schlagerspektaklet igår. Ingen kan väl ha missat Greklands mästerdansare/modeguru Sakis? Jag dör liite lite varje gång jag ser honom, vilket har blivit tre gånger idag, än så länge.. Det är ju bara så fruktansvärt roligt :) För övrigt så tycker jag att vi ska skicka iväg Måns med en harpa nästa gång så ska vi nog se att vi vinner.



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Alltså Maja ibland har du så himla konstig smak. :)

2009-05-17 @ 21:44:03
Postat av: Hanna

Ja du...liknelsen med att han har nåt typ av anfall på scenen tycker jag är klockren..haha!

2009-05-18 @ 21:29:29
Postat av: Åsa

I love him!!! Han var ju sååå bäst. Och Balkan girls på andra plats,:)

2009-05-18 @ 22:14:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback