Sötast

Nu hade jag ingen riktigt plan om vad jag skulle skriva här. Jag har segat idag all day. Läst en del Bourdieu men det är också allt. Hade längtat efter The City som belöning när jag var klar men så var det visst bara ett avsnitt ikväll. Tyyyyfiskt. Hungrig har jag varit typ hela dagen också. Och nu är jag det igen. Orkar nog inte stå emot heller faktiskt så det blir nog lite te och mackor snart. Kanske till Nip/Tuck? Lär väl knappast finnas nåt bättre att titta på. Apropå ingenting så fick jag Ninan att börja knåpa lite på sin tröja när hon var här! Tyckte det var stort men glömde skriva det i förra inlägget. Nu ska jag slå in paket för imorgon ska Hannan och jag hälsa på Ålly, Viola, Carolina och Hannes. Det ser jag verkligen fram emot!

"Det mesta blir roligare när man gör det tillsammans med någon" - dagens sannaste sms.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback