Maj maj måne..

Då var det maj då. Shit vad tiden går fort! Jag har bara en månad kvar på första terminen, det är ju helt sjukt. Har förresten klarat 17 av 17 högskolepoäng än så länge så helt kasst har det ju inte heller gått :) Fast så ska man väl aldrig säga, jag är ju inte klar än direkt.. Valborg var bra iaf! Anders och jag käkade här hemma först och sen kollade vi basketen (som jag helst inte vill kommentera..) på O'Learys i Sumpan (där de för övrigt kände igen mig nu, haha!). Efter det svängde vi förbi Folkoperan där en kompis hade releasefest för sitt nya soloprojekt. Det var nice men vi stannade inte hela natten direkt. Jag kunde för mitt liv inte somna natten mot igår så jag var lite seg. Gick och la mig 22:30 på onsdag och somnade vid 4-tiden på morgonen. Frustrerande var det och jag förstår inte vad som var problemet. Jaja, idag är jag pigg iaf. Har städat lägenheten nu på förmiddagen medan jag lyssnat Grey's Anatomy Soundtrack från säsong 3, me like. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på dock.. Man borde väl vara utomhus en dag som denna antar jag, hmm... Ikväll kommer både Lisa och Nina till stan iaf, dubbel lycka!


Lyssnar på:
New Day - Kate Havnevik
Breath In Breath Out - Mat Kearney
Keep Breathing - Ingrid Michaelson

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback