Grillning, teater och så lite slagsmål

Det är för skönt att vara hemma i Sundsvall. Ljuvligt minst sagt. Idag har mammsen och jag (dock framförallt mammsen) krattat, jag har pluggat lite och så har vi promenerat lite längs älven. Sen kom Ante och Malin ut hit och vi grillade lamm och åt kladdkaka. Lovely! Så jag har varit utomhus praktiskt taget hela dagen med andra ord. Men nu börjar man bli lite matt. Var nämligen ut igår också med Lisa. På Aveny var vi, ohyes. Det var första gången för mig och det var väl.. intressant. Men det roligaste var att hänga med Lisan! Lite kul var det att nästan starta slagsmål med nåt fyllo som hällde ut en öl över hela mig (ja tom i mina skor hamnade det) också. Men jag nöjde mig med att knuffa in honom i bardisken två gånger och skrika att han skulle dra därifrån. Badass indeed. Det är på Aveny det händer. It's where the shit goes down så att säga. Mammsen och jag var förresten även på teater igår. Vi såg "Svårast är det med de värdelösa" på Konsertteatern. Sjukt bra var den!! Intressant, humoristisk, gripande och sorglig. Jag är så, så glad att vi gick och såg den! Och så är jag glad att jag ska vara kvar i stan iaf två dagar till. Det är mysigt att vara hemma.

Lyssnar på:
Jonathan Johansson

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback