Energiknippet Maja!

Vilken toppendag jag har haft idag! Såå skönt med tanke på att gårdagen var så sämst (förutom afron då) att jag gick och la mig redan 20:30. Men idag har det varit andra bullar minsann. Det började redan imorse med sol och härligt vårväder, så då passade jag på att ta mig en promenad längs vattnet härnere innan frukost. Sedan bar det av hem till en klassis på Lidingö. Vi pluggade i typ 4,5h och var hur grymma som helst! Jag kände verkligen att det finns hopp (sen får vi väl se hur länge det håller i sig men det är ju kul att känslan infinner sig nångång iaf..). När vi var klara svängde jag förbi syrrans jobb och hängde där över mellis. Fick bl.a. klappa en kanin, det ni. Efter det bar det av hemåt där jag torkade golven i hela min lgh (!). Fine, det är bara 22kvm, men det är ändå inte särskilt roligt att göra. Men jag fick det iaf äntligen gjort, och det blev verkligen busbra! Känns riktigt fräscht här nu. Och energin var inte slut där, nejnej. När det var klart slängde jag, lyssnandes på Winnerbäck, ihop en köttfärspaj som blev mumma. Ah, vad härligt det är med såna här dagar ibland! Nu överväger jag att förflytta mig till sängen (fast inte sova än på en låång stund) och fortsätta titta på Grey's.
Because I'm worth it!


   
Här är förresten några bilder på min lägenhet, märk väl mina älskade gardiner ;)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Fint!

2009-03-18 @ 20:45:56
Postat av: Nina

Jättejättefint! Helt underbara gardiner!

2009-03-19 @ 12:02:57
Postat av: Tobbe

fint !!! du flyttade om köksbordet..bra !!

2009-03-21 @ 00:15:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback