Maja hjärta videkissar

Sitter här i mörkret i min fina lilla lya och lyssnar på Sophie Zelmani. Ute är det fortfarande snökaos men här inne är det lugnt och skönt. Jag gillar nästan kvällarna bäst nu, när det är mörkt och stilla. Och då har man ändå gått och längtat efter ljuset sedan oktober, hah.. Kanske är det för att kvällarna är mer ansvarsfria? Idag har jag läst och läst och läst och läst.. Juridik till förbannelse. Men jag kan fortfarande inget. Och jag förstår inte hur jag någonsin kommer kunna lära mig allt det här? De tankarna försöker jag dock febrilt att skjuta ifrån mig medan jag läser, annars blir allt ju helt hopplöst. Man måste väl tro att det kommer att gå på nåt sätt antar jag.. Det var skönt att rensa huvudet med lite afro aerobics ikväll iaf. Instruktören har varit knäskadad några veckor, så vi har haft lite uppehåll Hanna och jag, men idag var hon äntligen tillbaka! Sjukt kul som vanligt var det men jag var helt lila efteråt.. Så nu känner jag mig lite trött och mör, så det får nog bli min vanliga kvällsrutin med Grey's Anatomy och en stor kopp te snart. Jag ska gosa lite med min lilla videkiss också tror jag, som jag .. eh.. lånade från en blomaffär ikväll. Jag älskar videkissar. Jag måste nog ta och köpa mig ett knippe någon dag...


Jag ska för övrigt ta och beställa ett headset snart så jag kan börja använda Skype och ringa mina fina nära och kära lite oftare. Funkar inte riktigt med mobilen, om inte den jag ringer till har halebop förstås..

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Maja goes drunk on Skype =) Den skulle jah vilja se, haha

2009-03-15 @ 21:29:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback