Afrodöden

Jag trodde jag skulle dö på afro aerobicsen idag. Jag var heeelt lila (mer än vanligt alltså) efteråt. Upprörande var det att jag blev så trött, men det var faktiskt brist på luft i lokalen och så är det med det. Efteråt köpte Hanna ett knippe videkissar till mig så då blev jag glad igen! De står här på mitt köksbord nu och är hur gosiga som helst! I like. Vad jag däremot inte likar är att det är tentadags imorgon 8-11 och det kan verkligen gå precis hur som helst. Ska bli skönt att ha det överstökat iaf så man kan gå vidare med sitt liv. På torsdag kommer ju äntligen Nina hit, weei!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag såg videkissar på vägen hem idag. Riktiga alltså, på ett träd. Tänkte på dig då.

2009-03-26 @ 18:23:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback