Update!

Sista föreläsningen på sociologin imorgon. Sen är det slutspurt på hemtentan som gäller. Jag bara önskar att jag, efter att plågat mig igenom en hundrasidors bok, kunde förstå åtminstone något av vad postmodernism egentligen är, hmm..

Well, well. Har ju inte hunnit blogga nåt om helgen än. Den som var så underbar! Det började i fredags med att Hanna och jag åkte till Uppsala och hälsade på Sandra. Vi grillade asgott, drack rosévin, pratade och lyssnade bra musik, allt i solen och värmen på Sandras enorma penthousebalkong. Lovely. På lördagen blev det långfrukost på samma balkong till det ljuva lätet av får. Sen blev det ju stört varmt så vi satte oss vid Fyrisån och åt glass och svettades. Också helt lovely. När Hannan och jag kom tillbaka till huvudstaden på lördag em så dröjde det inte alltför länge innan vi var igång igen och tog oss in till Pop Dakar. Var sjukt mkt folk och myggor samt dyr öl men på nåt sätt så var det trevligt ändå. En massa trevligt folk träffade vi även! En del betydligt mer oväntade, men minst lika trevliga, än andra :)

Igår var det pluggapluggaplugga som gällde trots underbart väder. Men tog iaf en promenad med Anders nere längs vattnet samt käkade middag med syster i gröngräset vid tornet. Så lite kom jag allt ut i solen. Idag var jag nog ute i den för länge dock för jag är lite bränd på ryggen.. Så kan det gå.  Turligt nog (?) så har jag spenderat större delen av em idag till att hjälpa Nisse att flytta in här i huset. Jajamensan, nu bor vi i samma byggnad minsann. Dock på olika våningar :) 

               

Soligt Uppsalahäng samt Pop Dakar med Viktor och en jag med mycket mystisk min..

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Men skojaru har hon den balkongen. Riktigt varmt hade vi här med!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback