Maja leker doktor

Nu kan jag äntligen åstadkomma underverk och rädda liv! Kanske. Vad jag vill få fram är att jag fick Grey's Anatomy-dataspelet (som jag bloggade om för ett tag sedan) av Ali idag. Vilken lycka! Väldigt oväntat var det dessutom men fantastiskt snällt :) Lekte lite med det förut och då fick jag vara Meredith och förföra McDreamy i en hiss, hihi! Blev inte så många liv räddade då kanske men.. Sen fick jag sy ihop ett snitt, det var däremot klurigare!

Har varit en mkt skön första semesterdag iaf! Sov 12 (!) timmar. Sen packade jag upp och så sprang jag. Efter det blev det låångfika på stan med Malin och efter en stund kom även Ali dit. Himla trevligt var det! Gjorde dock den fasansfulla upptäckten att de tagit bort världens godaste macka, laxmackan, på Barista..! Hemskt är det. Nu ska jag leka doktor fast på ett väldigt osnuskigt sätt. Såhär såg förförandet ut för övrigt:


Kommentarer:
Postat av: Anonym

jösses

2009-06-08 @ 22:13:49
Postat av: david

det var jag som anonym-jössesade! jag erkänner..

2009-06-08 @ 22:17:47
Postat av: Hanna

Så mkt spännande du varit med om idag... ;) Vill också ha semester...nu!!

2009-06-08 @ 22:34:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback