Högläge

Igår träffade jag Marie! Det var hundra år sedan sist, minst! Vi gick och käkade gott på Tandoori, pratade massa och utsatte tandpetare för vår enorma fingerstyrka ;) Härligt var det! Och idag har jag klippt gräs. Sedan åkte jag och kollade upp min fossing. Såret vägrar nämligen läka, vilket iofs inte är så konstigt med tanke på att det sitter under foten och därmed är utsatt ungefär hela tiden men det är irriteeerande. Så jag gick till en som kan sånt där. Hon ryckte bort blåsan, som täckte såret liksom, vilket sveeed. Sedan baddade hon såret med nåt som sved ännu mer. Sedan fick jag förband och grejer. Så nu hoppashoppashoppas jag att det ska läka ordentligt, orkar inte halta mer. Och ont gör det när jag kör bil och måste växla. Det är inte bra. Ikväll har jag suttit framför tv'n med foten högt, doctors orders. Som tur var var det "So you think you can dance" och som tur var fanns det rosévin i kylen ;) Men dagen har ju faktiskt inte bara kretsat kring min fot, jag har varit och fikat också. Det var tänkt som en 9b-reunion men det blev "bara" Sussi, Sanna och jag så jag vet inte om det är rätta ordet riktigt :) Himla trevligt och roligt var det iaf att ses! Meera sånt! Nu ska jag krypa ner tror jag. Fick låna en så himlarns bra bok av mamma i söndags "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini men den var ju så bra att den redan är slut tyvärr.. Den rekommenderar jag verkligen. Det är så ruskigt skönt att äntligen få läsa sånt man faktiskt vill läsa och har valt själv, jaa! Och på tisdag börjar "Morden i Midsomer" på tv, ännu mera jaa!!


Lyssnar på:
Just Another Part Of Me That Breaks Down - Moneybrother
Here Comes Vain Again - Moneybrother
Never Ever (I've Been Kissed) - Moneybrother
Showdown - Moneybrother

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback