They call me Superstädaren

Sthlmshelgen var grym! Grym, grym, grym. Allt var bara så bra och mysigt och roligt och.. ja bra helt enkelt :) Blir väl så med så bra sällskap kan tro.. Nu vart det en himla massa bra här men så var det. Idag har jag iaf klarat av första arbetsdagen på egen hand. Förra veckan gick jag ju dubbelt tre dagar för att lära mig och idag fick jag visa att jag kan (inte för att nån kollade mig men..). Tjock och stark! Hur som helst så gick det bra. Jag tappade inte bort mig (förutom när jag skulle tillbaka från fikabaracken men det räknas inte) och jag klämdes inte ihjäl i nån pappersmaskin och jag förstörde ingentiiing! (som jag vet om iaf..) Är det inte fantastiskt så säg! Och effektiv var jag också trots att jag tog det lugnt och metodiskt. Jag hann tom hänga i Viktors kur lite och se hur de ska tas de där pappersrullarna. Lite backstage på pappersfabriken så att säga. Enligt mina beräkningar borde jag då alltså imorgon kunna ta det ännu lugnare och ännu metodiskare.. eh.. ja. Det ni. Nu ska jag strax kika Lipstick Jungle, har lyckats missa det så många måndagar men nu ska jag bannemej se det. Sedan borde det nog sovas med tanke på hur många timmars sömn jag fick natten till idag.. Vi får la se. Såhär ser jag ut när jag städar iaf, det där är dock från förra sommaren men jag är väl kanske inte heelt galet olik mig.


Kommentarer:
Postat av: Nina

Värst vad flashiga kläder ni får ha nu då! Själv fick jag gå omkring i en aaalldeles för stor vit t-shirt. Vad bra att det går bra!

2009-07-29 @ 15:40:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback