Lugn, det var bara en dröm.

Inatt drömde jag att jag skulle få barn. Jag, Sussi och hennes Jonas var på en bäbisaffär. Jag kollade på galonbyxor från Polarn och Pyret men de kostade 1049:- så jag tyckte det var lite väl magstarkt (vad man nu ska med galonisar till en bäbis..). Så kom Sussi med ett par Bamse-galonisar och jag utbrast "Har du hittat Bamsegalonisar!? Vardå!?". Hon visade och jag rusade dit. Där fanns massor med barnkläder, både Bamse och Mumin. De var uppdelade i "Flickkläder" och "Superflickkläder" samt "Killkläder" och "Superkillkläder". "Super"-kläderna var alltså extra flickiga och extra killiga. Medan jag stod där och kollade på alla kläder så måste det på nåt sätt verkligen ha slagit mig att jag var gravid för helt plötsligt blev jag jätterörd och helt till mig. Jag sprang till Sussi och kramade om henne och utbrast "Jag ska ha barn!" och var typ hur lycklig som helst. Jag kan fortfarande känna lite av den där känslan som jag hade i drömmen.. Skumt. Hellycklig var jag. Hmm.. Jaja. Ikväll har Sussi och jag lagat mat, ätit maten, tittat på "Revolutionary Road" utan att gråta det minsta samt ätit godis/chips/vindruvor till kräksgränsen. Vi har båda väldigt ont i magen just nu men av nån anledning slutar vi ändå inte helt att äta...? Ännu mer skumt. Härlig kväll har det varit iaf och snart kommer Hannan och mamma hem från fjällvandring. Tudilooo!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback