Punkt för Sundsvallsäventyren.

Sundsvallsäventyren är över och jag är nu tillbaka i Sthlm. Just nu känns det rätt okej att vara tillbaka ändå. Tänkte mig jullovet som oändligt och kanske är det just därför det känns som det gått så snabbt? Eller så är det för att vi gjort så himla mycket. Jag är iaf nöjd med lovet, det är väl huvudsaken. Och en del äventyr blev det ju onekligen, haha.. Men som vanligt (är det inte personen i filmen som skrivit brevet) var det lite jobbigt att lämna Sundsvall och alla dess underbara personer. Men Sthlmslivet man är van vid kommer väl igång snart det med. Nu blir det ju tre dagar till på det gamla jobbet och sedan tar något nytt vid. Vad det är återstår dock att se.. Hur det än går så ska det iaf bli skönt att veta lite mer om hur framtiden ser ut. Jag gillar ju nämligen att planera, om det lyckats undgå någon? ;)

För övrigt så ska man passa sig för vad man önskar sig. Jag har nämligen önskat att mina jeans skulle sitta tajtare och.. ja, nu gör de ju det men det är ju knappast de som krympt, om man säger så..

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Men det är väl klart att jag inte hatar dig gumman! Jag har bara inte kommit mig för att svara. Jag ringer dig imorgon från jobbet!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback