Hejdå Skatan.

Ja, så heter förskolan där jag jobbat de senaste 4 månaderna. Och ännu en gång har man varit med om sista dagen på jobbet. Och ännu en gång kändes det jobbigt och ledsamt. Jag fäster mig så himla snabbt vid folk..! Särskilt vid barn verkar det som. Saknar redan gullungarna, och tycker faktiskt att det ska bli lite trist att vara ledig imorgon. Alla var så snälla och sa så himla mycket fint idag. Både barn, kollegor och föräldrar. Vi hade lite kalas också för att det var min sista dag. Och en pojke överröste mig med teckningar + att han hade skrivit sitt namn på en lapp som jag fick för att jag inte ska glömma bort honom. Hur söt får man vara!?

Tänk vad bra allt löste sig i höst/vinter till slut, trots att det inte alls blev som jag hade tänkt mig och trots att det kändes så hopplöst ett tag. Hade det inte gått som det gick så hade jag gått miste om att lära känna en massa härliga människor. Kan vara värt att tänka lite extra på när allt kanske inte blir som man vill på en gång.

Kommentarer:
Postat av: Super Anders

Du kan få ta mitt jobb. Jag är kvar än.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback