Som back in the days

Har ju helt glömt bort att blogga om i söndags kom jag på! Hanna och jag var nämligen på basket i Farsta. Det var Orongo Dragons mot Stockholmspolisen (Basketettan). Vad jag inte visste när vi tidigare i veckan bestämde oss för att gå på matchen var att min favourite of all times herr Doremus Bennerman tydligen spelar i det sistnämnda laget nu. Sjukt glad överraskning blev det när Nina berättade det dagen innan match..! Och han hade inte förändrats ett dugg. Lika glad, lika bra och lika fin var han. Så det var roligt! Lite mindre kul var det väl iofs att Dragons förlorade med 10 poäng menmen.. Har man Doremus i laget så blir man svårslaget.


Idag ligger jag kvar i sängen med persiennerna nerdragna. Sånt humör är jag på och så är det med det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback