Hett.

Ikväll var jag på ett Step/Muskel-pass. Sjukt jobbigt var det och jag var alldeles darrig efteråt. Men det var kul. Var så himla danssugen efter att ha kikat en (hel) del på Beyoncés video till "Single ladies (put a ring on it)" idag. Het! Tänk om man kunde den dansen.. Anyhow, nå Beyoncé spelades inte på passet jag var på tyvärr. Men det var dock en hel del annan bra musik faktiskt! Om man räknar bort att den sk "Årets låt" spelades två gånger... Roligt var förresten att jag träffade på min kusin och kusinbarn där på Eriksdal! Det var en glad överraskning. Sen var det liite kul att Peter Gardiner stod utanför och glodde när vi gjorde tusen knäböj. Han är en svensk skådis, om någon undrar.

Annars så infann sig barnabstinensen redan efter dag två av ledighet. Så jag åkte och hälsade på mina gamla barn i Gamla Stan idag. Underbart kul var det att träffa dem, och skönt att de inte glömt bort mig än :) Stora som hus hade de blivit sötisarna..!


Lyssnar på:
Single ladies (put a ring on it) - Beyoncé

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback