Effektivt värre

Jag är trött. Jag har iofs druckit rödvin, då kan jag bli ganska sömnig. Var så jäkla sugen, och gott var det. Hanna och jag har tittat på film, "Burn after reading". Den var lite skum, bättre första halva än andra tror jag att jag tyckte. Fast den var inte lika skum som "Lars and the real girl" som vi såg i fredags. Jeeez... Hur kommer man på den storyn undrar jag..?

Jaha, ja annars har jag varit rättså effektiv idag faktiskt, om jag får säga det själv. Jag har diskat, tvättat, handlat, uträttat ett bankärende, hämtat ut en kursbok och dessutom skrivit nästan två sidor text (!). Så efter det tyckte jag faktiskt att jag förtjänade lite ledigt så då umgicks jag istället.

Men sängen kanske vore en idé nu för imorgon blir det heldag med intervju och en massa textskrivande i grupp.
Med andra ord fett intensivt yo. Sov gott, det ska jag göra!


Kärlek!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback