McWhat?

Hanna och jag gjorde vår berömda (det är bara en tidsfråga) räkrisotto till middag idag. Den är så sjuukt god så det finns inte! Men man blir mätt.. för det är väldigt svårt att sluta äta.. Men nu sitter jag iaf här mätt och belåten och kikar den här nya superhypade serien "The Mentalist". Svårt att låta bli att titta på nåt som verkar innehålla en ny McDreamy. Undrar vad den härs smeknamn ska bli.. Mc.. Sexy? Hottie? Yummie? Het är han iaf, that's for sure! En sak som däremot inte är så het är att jag har muntlig examination från kl.10-17 imorgon. Blir vår rapport helt sågad så vet jag faktiskt inte vad jag gör. Det skulle kännas så jäkla tungt.. Vore skönt med en någorlunda start på den här utbildningen iaf. Så håll gärna en tumme eller två under morgondagen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback