Diagnos velpotta

När jag känner mig såhär så vet jag sällan vad jag ska börja skriva. För jag vet sällan riktigt vad jag känner. Eller varför jag känner som jag gör. Kanske har det nåt samband med när jag har haft det väldigt trevligt och mysigt och sedan slungas tillbaka till verkligheten som bara är, att det blir en väldig kontrast? Jag vet inte. Men igår vid den här tiden hade jag jättetrevligt och nu..? Jag kan ju inte säga att jag dansar omkring här hemma direkt. Lyssnade på Counting Crows "Colorblind" vilket inte direkt är någon humörhöjare. Så då försökte jag istället med lite jävlar anamma och tänkte att vad blir man glad av om inte lite Mmmbop med Hanson. Det är ju sällan man kan bli annat än åtminstone lite muntrare av den eller hur? Men nä, då tyckte jag bara att den kändes högljudd, gnällig och jobbig!? Så jag stängde av. Jag är rätt dålig på att tvinga mig själv att sluta deppa. Eller vad jag nu gör? Deppar känns inte alls rätt. Nä, jag känner mig bara off liksom. Och extremt velig! Det tog evigheter att bestämma vad jag skulle äta till middag. Och när jag hade plockat lösgodis började jag fundera om det verkligen var vad jag ville ha ikväll (livsavgörande val eller hur?). Tidigare idag kunde jag inte bestämma mig om jag skulle gå ut och gå eller inte (vilket slutade i bäddsoffan med fantastiskt sorgliga avsnitt av Private Practice och Grey's Anatomy..). Och det känns astråkigt att bara sitta här hemma ikväll, med mig själv, samtidigt som jag inte vet om jag orkar med folk? Gaah! Fast jag vill göra nåt, egentligen. Men det lutar väl åt hemmakväll. Vilket väl inte är fy skam det heller jag vet. Men.. jag vet inte. Äh, jag tror helt enkelt att jag börjar lite försiktigt med middag och The Hills så får vi se var livet tar mig sedan. En kall öl ska jag bannemej dricka också, det brukar göra susen!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Haha min dag känns verkligen som nåt åt det hållet också! Fast jag har ingen öl och inget vin heller och så blev jag jättesugen på vin.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback