Bästa överraskningen!

Alla Hjärtans Dag blev en väldigt bra lördag till slut. Med Melodikryss, semlor (smakade preciis som de ska!) Grey's Anatomy, sushi, Måns Zelmerlöw (smickrande att folk verkar tänka på mig när de ser honom, hehe), alkohol samt en massa trevligt sällskap under hela dagen. Och tro det eller ej men jag fick rosorna jag ville ha..! Av ingen mindre än min helt fantastiska storasyster! Vackraste rosorna ever. Se och njut (och var lite avundsjuka om ni vill, det är okej).


Lyssnar på:
Paranoid - Kanye West
Scared of Lonely - Beyoncé
Superhuman - Chris Brown feat. Keri Hilson

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag googlade emmylundsvägen 5 och då dök din blogg upp! :) Haha.



Men det låter ju kanon detta, då lär vi nog ses framåt april! ;)

Postat av: Sandra

Ja jag tänkte att om han vann tänkte jag skylla på dig. Jag var tvungen att blunda när han sjöng för att se honom skulle innebära att få upp tiramisun jag precis avnjutit. ;)

2009-02-15 @ 18:50:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback