Maja ♥ Träningen

Den här veckan har varit en mycket bra träningsvecka! I måndags blev det en timme Box, i tisdags en timme Afro aerobics, igår 45 min cirkelstyrketräning (Switch) och nu kom jag nyss hem från en timme Step/Muskel. Jag har varit extremt trött och omotiverad att komma iväg dock men jag vet ju hur otroligt bra jag mår efteråt. Så det är liksom bara att ge sig iväg, inte tänka efter så himla mycket. Och superskönt känns det verkligen i kroppen nu måste jag säga! Nu blir det nog inte så mycket mer träning denna vecka dock för imorgon åker jag till S-vall och stannar tills på tisdag (men har tajmat så jag hinner hem till afron ;)). Det vankas "Lilla Julafton" med stora, tjocka släkten. Det ska bli himla kul! Jag äääälskar ju min släkt som ni kanske vet vid det här laget :)

Nu ska jag slänga ihop lite matsäck till bussresan imorrn (bulgur och tonfisk, vad annars?), kanske läsa liiitelite om socialförsäkringar men sedan får det nog faktiskt bli lite fruktsallad, julte och True Blood (var såå längesedan sist!) i sängen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback