Maja goes tidigt 90-tal

Såhär går det när det är -24 grader ute. Jag bara måste... Första videon här nedan är tillägnad Sandra ;) Ingen kan väl ha glömt den gamla dängan med den fantastiska texten? Varför göra det omständigt när man bara kan säga vad man vill rakt ut liksom?





Sedan har vi den andra härligheten, som jag vet att jag bloggat om förut. Tyvärr går den inte att lägga in på bloggen men ni bara måååste titta här. Den är 100% tillägnad Nina ;) Man funderar ju onekligen på vem som egentligen kom på idén till den videon? Och hur?! Många vackra danssteg dock (särskilt Marks lilla solo 1,40 in i videon..), kanske nåt att öva in till juldagen?


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Haha, man tackar! Nånting sa mig att den inte var från fullt så tidigt 90-tal (De låtarna har jag ju koll på.) Wikipedia säger 1995.

2009-12-22 @ 15:04:01
Postat av: Maja

Aha, härlig musik att lyssna på när man är 9 bast.. Take That-videon var däremot tidigare, 1992 verkar det som.

Postat av: Anna

Haha, Take Thats video vad det fulaste jag sett :P Men syrran diggade ju dem =)

2009-12-22 @ 15:24:31
Postat av: Nina

Ehh.. tack för att du förknippar mig med den där videon :p Riktig fulhet! Men nu fastnade ja framför Take that videor på YouTube; "I found heaven, It only takes a minute girl" :)

2009-12-22 @ 19:50:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback