Tyskbesöket

När man har väntat länge på något så är det verkligen helt galet vad fort tiden går när det man väntat på väl inträffar. Från måndag kväll tills för några timmar sedan har jag haft tyskbesök men det känns som han bara var här max en dag. Tiden gick aaalldeles för fort. Men det betyder väl oftast också att det var väldigt trevligt? Det var det iaf. Och tänk vad man kan gå och stressa upp sig över saker och sedan så går det så himla bra. Fast lite pirr är ju iofs alltid trevligt.. :) För ett tag sedan skrev jag om hur jobbigt det ibland kan kännas att ge av sig själv och lära känna nya människor. Ibland är det däremot inte alls särskilt jobbigt, som nu. Det är skönt när det går lätt ibland. Det har iaf varit några sköna, roliga, lugna och gosiga dagar då jag för en gångs skull inte har oroat mig för något alls utan bara har mått bra och levt livet. Helt enkelt mycket bra dagar med mycket trevligt sällskap. Me like! Man borde göra mer spontana grejer och följa sina känslor oftare. Inte övertänka saker för mycket. Nu ska jag lägga 2500:- på ett t-banekort utan att tänka, det skulle göra för ont. Hejdå pengarna..


      

Lyssnar på:
Photograph - Siva.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback