Varning känsliga läsare..

.. modeblogg på gång. I fredags var mammsen och jag in på stan en sväng och strosade innan Drakkampen. Det resulterade i två klänningar för min del. Igår var vi en sväng på Birsta och jag kom hem ett par ljuuusgrå chinos (man måste väl inte ha beigea bara för att aalla andra har det?) och en t-shirt rikare. I'm back in the game med andra ord! Har inte shoppat så mkt på så kort tid sedan i vintras när jag ungefär köpte en klänning varje dag. Men jag tyckte ändå jag fick rätt mkt fint för mina slantar. Ovant med höga byxor dock och jag tycker väl egentligen sådär om det, men så länge det inte syns så kanske det funkar? Chinos är väl oftast så kanske? Och inte så dötajta över rumpestumpen, eller? Såå jag troor väl iaf att jag vill ha kvar allt i min ägo.. Några protester/åsikter från omvärlden kanske?

   
Haha, fett med poseringsfantasibrist I know men man är ju ingen Top Model direkt.

Igår kväll var det även 120-årsfest på good old Kryssarvägen, himlarns trevligt som alltid. Två besök där på samma sommar, det måste vara något slags rekord.. Jag fortsatte sedan till Nina och förfest med henne och Malin. Vi tog sedan över Oscars dansgolv för resten av natten. Word. Idag har mamsen och jag solat ute på ön i älven hela dagen lång, huuur skönt som helst. Och vi hann precis tillbaka innan ösregnet och åskan.

  
Detta var alltså innan själva erövringen av dansgolvet..

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Allt ser jättefint ut Maja! Känns absolut som din stil, riktigt schysst. :) Om du vill se ett otroligt bra musikklipp med Christopher så kolla in tv4 Nyhetsmorgon från 5 aug...Dina händer är fulla av blommor! Längtar efter dig. Puss o Kram!

2009-08-09 @ 20:15:53
Postat av: Sandra

Den blårödrandiga från Åhléns har jag med. :)

2009-08-11 @ 18:45:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback