It's on!

Så var gruppträningen igång igen. Hanna och jag körde första afro aerobics-passet sedan kanske slutet av maj idag. Det var hur kul som helst, som alltid. Skönt att man överlevde också, även om både Hannas och min ansiktsfärg efter passet matchade dynorna man stretchar på.. Idag var vi lite busiga och körde två (!!) pass på raken. Det ni. Så först var det en timmes afro och direkt efter det provade vi på pilates i en timme. Det var intressant och rätt skönt faktiskt men lite klurigt. Härligt att vara igång igen iaf. Full fart i skolan och full fart med träning, då har man onekligen det man gör. Och det är bra just nu. Här är för övrigt hurtbulle-Hanna och hurtbulle-jag på Gusto i Sumpan, innan Coldplay i lördags. Då var vi mindre hurtiga och mindre dynfärgade men ack så snygga.


Lyssnar på:
Fix You - Coldplay
Life In Technicolor - Coldplay
The Hardest Part - Coldplay

Kommentarer:
Postat av: Sanna H

Hej Maja! Är allt bra och vad har du för dig? Tänkte bara om du kan hjälpa mig lite, det är så att jag måste skaffa nytt träningskort, är Stockholms simhallar värt 3700 kronor? Kramar Sanna!

2009-08-26 @ 21:44:22
Postat av: Sandra

Ja, skitsnygga ju! :)

2009-08-26 @ 23:00:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback