Lustbrist.

Värsta soligt och härligt väder idag. Kunde antagligen varit betydligt mer produktiv än jag varit idag men jag har ingen större lust med nåt alls. Har legat lite ute på altanen och solat, men det är väl också ungefär allt. Igår var vi däremot i Nordanede och hälsade på moster Karin. Jättehärligt var det! Vi gick på promenad och så grillade vi korv nere vid vattnet. Det är sånt där vi gör på påsk. En annan sak som iaf jag gör på påsk är nallar ur kylen heela tiden. Och godis har jag ätit konstant sedan i torsdags. Tränat? Tjaaa, det var väl en två veckor sedan sist :) Tur att jag är iaf blivit liite mer avslappnad med sånt där nuförtiden. En tanke på en springrunda dök upp för en stund sedan men försvann lika fort. Har. Ingen. Lust. Något jag däremot har massor med lust att göra är åka på Siesta! i Hässleholm 28-30 maj. Tiger Lou kommer vara där.. Och en massa andra bra artister förstås. Men vi får väl se hur det blir med den saken, någon mer som är sugen kanske?


   


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback