Kicki, Pippi och Fitti?

Dubbelutgång denna helg. I fredags var Hanna och jag först på O'Learys i Sumpan (snart är vi stammisar där ;)) och kollade när Dragons kickade Solnas ass! Hela den här grejen med basketfinal gör mig helt tokpepp. Det finns som ingen hejd på mig what so ever. Men det är härligt! Imorgon är det dags igen då ska vi vara på plats i Solnahallen i god tid för att försöka peppa till stämningen lite. Efter basketen var vi sedan på Debaser Medis och kollade David Sandström, grymt bra! Kul var det också att träffa Johanna och Emelie som var där! Hanna och jag hade en liten diskussion kring serier under kvällen. Jag försökte nämligen komma på vad Kajsas systerdöttrar (eller vad de nu är) egentligen heter? Jag kom fram till Kicki.. Pippi och.. Fitti. Men det kändes inte heelt rätt. Hanna kom sedan på Titti vilket kändes troligare. Jag fortsatte dock med Fitti för det tyckte jag var mycket roligare, särskilt som smeknamn på stackars Hanna. Detta varade tills jag sa fel och kallade henne.. ja ni förstår. Det ska man kanske helst iiinte kalla sin syster..

Igår hade vi det soligt och härligt så Hanna och jag promenerade längs Årstaviken typ hela dagen. Jag tycker jag ser så många snygga karlar överallt nu. Var kommer alla ifrån!? Har de legat i ide? Det är iaf helt fantastiskt att de finns. Eller ja, fantastiskt var ju kanske ett starkt ord men det är ju verkligen inte otrevligt iaf..! Kvällen tillbringade vi på Hjärtats Bar med en härlig variation av människor, bra musik och god öl. Me like. Efter en del om och men så kom vi till slut fram till att killen bredvid oss, som vi tyckte var sååå bekant på nåt sätt, var han Edgar från "Den rätte för Rosing". Han lagade hummer där i det första avsnittet. Joru, så var det. Men en mkt trevlig kväll var det iaf, på alla sätt och vis! De spontana utgångarna är många gånger de bästa :) Nu är jag dock seg efter för lite sömn så snart kommer Hannan över och så blir det faktiskt pizza och film. Lovely!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback